čtvrtek 1. prosince 2016

DIÁŘ // v říji



Zdravím zdravé i nezdravé!

Právě jste si zobrazili můj druhý měsíčník diářní a já mám velikou radost, že vám můžu přestavit další školní měsíc - říjen.


Školních věcí přibylo a bude ještě přibývat, ale naštěstí je místa v diáři dosti a samolepek jakbysmet.




Naštěstí, pro nás středoškoláky, jsme se dočkali i parádních prázdnin. Ty si dokonce zasloužily i písmenka a ty já šetřím, ty já ráda!



Velikou radost mi dělají ROSE samolepky, do těch jsem se opravdu zamilovala a musím se hodně přemlouvat, abych je nevyplýtvala hned.


Vaše Wendy



Použité produkty

České samolepky- Boxíky – zelené
České samolepky- Kategorie – světle zelená
České samolepky- Kategorie – zelená
České samolepky- Seznamy
České samolepky- Boxíky – růžové
České samolepky- Kategorie – světlě růžová
České samolepky- Kategorie – růžová
České samolepky- Růže
Abecední samolepky s diakritikou – zelená¨



Žádné komentáře:

Okomentovat