pátek 16. září 2016

DESIGN TÝM // Wendy

Ahoj, já jsem ...
... Wendy, studentka zdravotnické školy. Nebaví mě nudný diáře. A sešity. A penály a tužky a propisky. A prostě všechno, co nudnou školu dělá ještě nudnější. Takže se snažím s tím bojovat!

Nejraději tvořím ...
... dárky k Vánocům. :D



Tvořím v ... 
... svém pokoji. Mám tam všechno, od pastelek po šicí stroj.

Můj tvořící proces probíhá ... 
... velmi chaoticky. Málo kdy mám přesně určené, jak má co vypadat. Ale naštěstí to většinou dopadne dobře a nemusím se stydět.

Moje oblíbená firma či designer je ...
... Váš-kreativní-svět.cz :)



Inspiraci hledám ...
... nejčastěji na YT, doporučených webech a pinterestu.

Na VKS mám nejraději ...
... nádhernej design diářů a barvy písmenek!

Kromě papírové tvorby mám ráda také ...
... šití.



Žádné komentáře:

Okomentovat