čtvrtek 15. září 2016

DESIGN TÝM // Adéla

Ahoj, já jsem ...
... Adéla a druhým rokem studuji na Právnické fakultě v Plzni. K projektům, které dělám, jsem se dostala přes svou sestru Báru, které tímto děkuji za novou závislost :)

Nejraději tvořím ...
... album se vstupenkami z koncertů, travel journal a diář.


Tvořím v ... 
... v mém pokoji. Projekty tvořím na pracovním stole, ale někdy mi všechny věci zaberou tolik místa, že se odstěhuji na stůl do jídelny ...

Můj tvořící proces probíhá ... 
... chaoticky. Než vůbec začnu, předchází procesu přípravy typu objednávky washi pásek a samolepek, tisk fotek, a podobné věci. Samotný proces probíhá v podobě totálního chaosu a nepořádku na mém stole, ze kterého vzejde výsledek, se kterým jsem konečně spokojená :)

Moje oblíbená firma či designer je ...
... Váš-kreativní-svět.cz. Také jsem si oblíbila Simple stories. Jinak ráda objevuji náhodné poklady v malých papírnictvích a podobných krámcích.



Inspiraci hledám ...
... na Pinterestu, Instagramu a ve facebookové skupině Planner lovers v České republice.

Můžete mne sledovat ... 
... na instagramu @aduhl.

Na VKS mám nejraději ...
... nápisy v češtině. Ačkoliv na tom s angličtinou nejsem nejhůře a na filmy či seriály koukám v angličtině, je pro mě důležité kromě řádného zorganizování mých vzpomínek, aby textům rozuměli i moji blízcí, například i včetně anglicky nemluvících prarodičů. 


Kromě papírové tvorby mám ráda také ...
... návštěvy koncertů, čtení knih a chození ven s přáteli.

Můj tip ...
... oboustranná lepící páska. Pokud se někam chystáte nalepit fotky, doporučuji oboustrannou lepící pásku. Vyzkoušela jsem lepidlo i rolítko s oboustrannou lepící páskou, ale nic není účinnější než samostatná oboustranná lepící páska :)

Žádné komentáře:

Okomentovat